Saturday, April 2, 2011

R E J E C T E D

fuhhh...dgr REJECT je msti tertanya2 kn.. bkn di REJECT akibat meminang ank teruna org ssuka hati k! jgn slh fhm atau slh bace... ngeee~pada hari kejadian REJECT ni, iaitu 28hb. adalah tersangat lah
mendukacitakn aku sebagai artist.. aicehh!
kpd en.FAWAZI,ank ddikmu ini tidaklh mnyalahkn en. tetapi hanya ingin menayang perasaan ini yg membara kesemangatan untuk malas membuat painting yg di REJECT... ngeh3.
sebenarnya painting aku yg cun lg suci itu telah terbabas ke dalam tong sampah..

painting teratai inilah yg terbabas ke dalam tong sampah sebelum di ubah suai menjadi seperti ini...
cun kn! ini baru lukis guna kaki blum guna tgn lg.... ngeee~
 semenjak hari kejadian,tak tidur lah aku selama 2hari... bukan 1 painting tetapi 4!!
haaaaa~ dashat an...an...an....
akibat hari kejadian juga lh aku mengalami cirit birit yg agk parah.
semangat yg membara mmbuat painting aku mnahan keparahan itu..


ni antara lain painting aku... selebihnya private. ngeee~
private la sangat,tiru karya peluks lain...
dan ni lah hasil dpda kaki aku...
haha.

kesimpulannya,kejadian REJECT bukan lah baru pertama kali sepanjang semester aku,tetapi kejadian 28hb.
tersangatlah tersentuh pada aku.aku pun tak tahu kenapa....
dah la penat plak aku bebel.

=')

No comments:

Post a Comment